กรุณาเลือก เข้าชมแบบอุปกรณ์มือถือ | เข้าชมแบบคอมพิวเตอร์ต่อ

Siam Technology College

 ลืมรหัสผ่าน
 สมัครสมาชิก
เข้าชม: 312|ตอบกลับ: 0

Factors Affecting Purchase Decisions Fresh Coffee at The Coffee Shop in Oil St [คัดลอกลิงค์นี้เพื่อนำไปแบ่งปัน]

Rank: 2

โพสต์เมื่อ 2016-11-3 16:41:21 |แสดงทั้งหมด

ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อกาแฟสดที่ร้านกาแฟในสถานีบริการน้ำมัน

ของผู้บริโภคในเขตกรุงเทพมหานคร

Factors Affecting  Purchase Decisions Fresh Coffee  at The Coffee Shop in Oil Station  of Consumers in Bangkok.



ณรงค์ศักดิ์  พูลเงิน**

สุณัฐชา กุณาศล**

ปนิดา โพธิ์สุข*


Abstract
This research is aim to study the factors affect consumer buying coffee in gas station located in Bangkok.        The samples consisted of 400 consumers who purchased the coffee from the gas station in Bagkok.The tool of this research is the questionnaire which for data collection, analysis, descriptive statistics used included Percentage, Mean, and Standard Deviation.
        The results of this research that there are 7 factors of buying coffee are 1 product, 2 price, 3 distribution, 4 promotion, 5 human, 6  Physical Evidence and Presentation and 7 processing service. The average of total factors are 3.29. The maximum is for distribution (3.43) the second is for processing service 3.39 (average 3.10) and the least is the promotion that show the mean at 3.10
The full paper may be found inClick Downloa

คุณต้องเข้าสู่ระบบก่อนจึงจะสามารถตอบกลับ เข้าสู่ระบบ | สมัครสมาชิก

Archiver|Mobile|Siamtechu.net

GMT+7, 2018-5-23 12:21 , Processed in 0.048103 second(s), 9 queries .

Powered by Discuz! X2

© 2001-2011 Comsenz Inc. Thai Language by DiscuzThai.com

TOP